پاسخ به پرسش های متداول

 

1- دوست دارم از چیبو تهران خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

پاسخ: علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت چیبو تهران،به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. 
همچنین چیبو تهران با بیش از 4 سال سابقه فعالیت موفق در زمینه فروشگاهی و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو دراین زمینه نزد مشتریان، نهادهای نظارتی و زنجیره های عرضه کالا شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد چیبو تهران استفاده کنید.

 

2- آیا برای خرید از چیبو تهران، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ: بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما به منظور استفاده از امکانات ویژه باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.
با عضویت در چیبو تهران  می‌توانید:
- سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید
- به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید
- لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید
- در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید

 

3- آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ: شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش‏‌هایی که در ساعت‏‌های غیرکاری (از ساعت 17 تا 8 صبح) ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت‌‏های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.

 

4- آیا می‌توانم برای شخص دیگری از چیبو تهران خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

پاسخ: بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 5 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود به چیبو تهران، 2) اطلاعات گیرنده، 3) روش ارسال  4) روش پرداخت و 5)مبالغ و تخفیف ها

در مرحله اطلاعات گیرنده  بخش " انتخاب آدرس"، شما می‌توانید با انتخاب گزینه "افزودن آدرس جدید" آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

 

5- از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

پاسخ: چیبو تهران با ارسال پیامک‏، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند..

 

6- آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

پاسخ: خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت چیبو تهران با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند.

 

7-آیا میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

پاسخ: تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.

 

8- بعد از ثبت سفارش برای اطمینان از پردازش آن باید با چیبو تهران تماس بگیرم؟

پاسخ: خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش چیبو تهران با شما تماس خواهند گرفت.


9-آیا می توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

پاسخ: خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.

 

10-محصولات چیبو در کجا تولید میشود؟ 

علیرغم اینکه تجارت اصلی چیبو قهوه می باشد ولی همانطور که در تاریخچه چیبو نگارش شده است، پسران موسس اصلی چیبو در سال 1990 ، تامین و تولید محصولات غیرخوراکی چیبو را آغاز نمودند و در حال حاضر بیش از 90% محصولات غیرخوراکی چیبو توسط خود چیبو تولید می شود و 100% محصولاتی که با برند چیبو و یا TCM به بازار عرضه می شوند تحت نظارت کیفی متخصصان و تیم کیفیت چیبو می باشند .